Дээд боловсрол-Эрин үе

ISBN 978-9919-9545-6-7 Дээд боловсрол-Эрин үе (Higher education-New era journal /HENEJ ISSN 2789-8946 print) боловсрол судлал, анагаах ухааны болон сувилахуйн боловсролын талаархи шинжлэх ухааны сэтгүүл

higher-education-new-era-journal.mn

Сэтгүүлийн шинэ дугаар

2021 / 11(05)

Нийтлэл #1.

Анагаахын сургуулийн оюутнуудын суралцах явц дахь багшийн үнэлгээг судлах нь
Ж.Одонтуяа, Г.Тунгалаг, Н.Нямаа, Ж.Сарантуяа,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
odontuya.j@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #2.

Анатомийн хичээлийг цахим хэлбэрээр заасан аргазүйн тойм судалгааг судлах нь
Лхагвабаяр Б, Мөнхнаран Ц, Мэндхүү Б,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
lkhagvabayar@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #3.

Байгууллагын соёлын өнөөгийн байдлыг үнэлэх
Ш.Батзүсэм, Ж.Жаргал, О.Батжаргал, Г.Ганболор, Ж.Болдцэцэг,Т.Мөнхбат,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
batzusem@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #4.

Бие хүний чиг хандлагыг тодорхойлох нь
Л.Мөнхчулуун, Б.Болортуяа, Д.Хишигжаргал,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
munkhchuluun@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #5.

Дээд боловсролын хүртээмж ба хүний хөгжил
Д.Хишинжаргал, Н.Баярмаа, Д.Алтайхүү,
АШУҮИС. ДАРХАН-АУС. СШУТЭНХИМ
khishigjargal@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #6.

Дадлагын сургалтыг удирдахад багшид тулгамдаж буй асуудал
Ц.Болормаа, Б.Хонгорзул, Г.Намжилмаа,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
bolormaa.ts@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #7.

ЕБС-ийн багш нарын хичээлд анализ хийсэн байдал
М.Баярсайхан,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
bayarsaikhan.khu@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #8.

Ковидын үеийн цахим сургалт
Л.Нямаа, Г.Сарангэрэл, Т.Цэрмаа, Л.Отгонтөгс,
Н.Цэрэнлхам, С.Доржсүрэн, Ш.Отгонтуяа, Д.Баатар, Билэгмаа, Д.Гүндэгмаа1
АШУҮИС-ийн Говь-Алтай аймаг дахь Анагаах ухааны сургууль
АШУҮИС-ийн Дорноговь аймаг дахь Анагаах ухааны сургууль
АШУҮИС-ийн Дархан-Уул аймаг дахь Анагаах ухааны сургууль
Nyamaa@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #9.

Мэдлэгийг хүргэх хэлбэрт хьютагогийн элементүүдийг ашиглах нь
М.Дэлгэрмаа,
ШУТИС, ДАРХАН ТЕХНОЛОГИЙН СУРГУУЛЬ
bayarsaikhan.khu@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #10.

Microsoft 365 Үүлэн Технологийн хөгжлийн өнөөгийн байдал
Т.Гантулга,
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
t.gantulga@dornod.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.21
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #11.

НАСС-ийн оюутны цахим сургалтын талаарх сэтгэл ханамжийн судалгаа
П.Билэгсайхан, Г.Мөнхжаргал, О.Болормаа, Б.Батбаяр,
АШУҮИС, НАСС, АШУҮИС, ТӨСБЗГ
bilegsaikhan.p@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.21
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #12.

Нийгмийн эрүүл мэндийн боловсролын зорилго, зарчим-зан үйлтэй холбогдох нь
Ч.Пүрэвээ, Ц.Ариунзаяа,
purevee@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #13.

Оюутны технологийн мэдлэг чадвар эзэмшихүйн үйлийг цахим технологиор дэмжих туршилт, судалгааны үр дүн
Контент оруулах
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #14.

Оюутнуудын сурах сэдлийг судлах арга зүйн судалгааны үр дүн
М.Нарантуяа, Д.Отгонцэрэн, Б.Хулан,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
khulan.b@.mnums.edu.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #15.

Олон улсын хамтарсан хөтөлбөр хэрэгжих боломжууд
Б.Баярхүү,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
bayarhuub@yahoo.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #16.

Оюутнуудын дундах анхаарал дутмагших хэт хөдөлгөөнтөх эмгэгийг тандах нь
Л.Оюун-Эрдэнэ, Я.Билэгмаа, Д.Оюунцэцэг,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
oyunerdene@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #17.

Сургуулийн өмнөх боловсролын багшийн ангийн оюутнуудын хөгжилд хөгжим тоглох чадвар нөлөөлөх нь
Л.Цэрэннадмид,
МУБИС-ИЙН АРХАНГАЙН БАГШИЙН СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #18.

Сургалтын явцад оюутнуудад хандлага төлөвшүүлэх байдлыг судлах
Р.Гантуяа, О.Батжаргал,О.Мөнхөө, Ш.Батзүсэм,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #19.

Сувилагчийн мэргэжлээр суралцагсдын сэтгэл ханамжийн судалгаа
Л.Отгонтөгс, Д.Оюунцэцэг,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #20.

Сэтгэцийн эрүүл мэндийн сувилахуйн төгсөлтийн дараах сургалтын хэрэгцээний асуудалд
Л.Одгэрэл, Д.Солонго, Fiona Nolan, Б.Оюунгоо, З.Хишигсүрэн,
АНАГААХЫН ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ҮНДЭСНИЙ ИХ СУРГУУЛЬ, СУВИЛАХУЙН СУРГУУЛЬ, АНАГААХЫН ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ҮНДЭСНИЙ ИХ СУРГУУЛЬ, АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ, ANGLIA RUSKIN UNIVERSITY,
odgerel.l@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #21.

Сургалтын зарим идэвхтэй аргуудыг хэрэглэж хятад хэлээр унших чадварыг сайжруулах нь
Т.Энэбиш,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ,
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #22.

Сувилагч мэргэжлээр суралцаж байгаа оюутнуудын сэтгэл хөдлөлөө удирдах чадамжинд хийсэн судалгаа
Д.Хишигжаргал, Л.Мөнхчулуун,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ,
khishigjargal.d@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #23.

Танин мэдэхүйн сэтгэл зүйг боловсролын практикт ашиглах
З.Энхзаяа, Б.Баярмаа, Э.Уянга, Д.Энхмаа, Б.Лагшмаа, В.Энхтуяа,
МАУОУС, АШУҮИС,
enkhzaya.z@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #24.

ХИС-д хичээллүүлсэн ургамлын биохимийн дугуйлан, түүний үр дүн
А.Амаржаргал,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ,
anu@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #25.

Хордлогот Полинейропати эмнэлзүйн тохиолдол
Г.Цэндмаа, Н.Уянга, Г.Даваа,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АУС,
АШУҮИС
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #26.

Лимфийн энцефалит эмнэлзүйн тохиолдол
Г.Цэндмаа, Н.Уянга, Г.Даваа,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АУС,
АШУҮИС,
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #27.

Цахим сорилын хэрэглээ ач холбогдолыг судлах нь
Н.Батпүрэв, Ж.Сарантуяа, Ш.Батзүсэм,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #28.

Цар тахлын үеийн цахим сургалтын байдал, түүнийг харьцуулан судалсан зарим үр дүн
Л.Отгонтөгс, М.Нарантуяа, Д.Алтайхүү,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-АУС
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

Нийтлэл #29.

Цахим хичээлд тавигдах сэтгэл зүйн шаардлагын судалгаа
Э.Мөнгөнцэцэг,
ДАРХАН ДЭЭД СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22

2021 / 11(05)
Үзэх

9 MB

2020 / 12(04)
Үзэх

20 MB

2019 / 11(03)
Үзэх

138 MB

2017 / 12(01)
Үзэх

86MB