Хайлт
Сэтгүүлийн олон улсын бүртгэлийн дугаар
ISSN 2789-8946 print
- Эхлэл
- Cэтгүүлийн дугаарууд
Cэтгүүлийн дугаарууд
-
#4 2021 / 11(05)
Анагаахын сургуулийн оюутнуудын суралцах явц дахь багшийн үнэлгээг судлах нь
Ж.Одонтуяа, Г.Тунгалаг, Н.Нямаа, Ж.Сарантуяа,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
odontuya.j@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Анатомийн хичээлийг цахим хэлбэрээр заасан аргазүйн тойм судалгааг судлах нь
Лхагвабаяр Б, Мөнхнаран Ц, Мэндхүү Б,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
lkhagvabayar@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Байгууллагын соёлын өнөөгийн байдлыг үнэлэх
Ш.Батзүсэм, Ж.Жаргал, О.Батжаргал, Г.Ганболор, Ж.Болдцэцэг,Т.Мөнхбат,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
batzusem@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Бие хүний чиг хандлагыг тодорхойлох нь
Л.Мөнхчулуун, Б.Болортуяа, Д.Хишигжаргал,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
munkhchuluun@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Дээд боловсролын хүртээмж ба хүний хөгжил
Д.Хишинжаргал, Н.Баярмаа, Д.Алтайхүү,
АШУҮИС. ДАРХАН-АУС. СШУТЭНХИМ
khishigjargal@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Дадлагын сургалтыг удирдахад багшид тулгамдаж буй асуудал
Ц.Болормаа, Б.Хонгорзул, Г.Намжилмаа,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
bolormaa.ts@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22ЕБС-ийн багш нарын хичээлд анализ хийсэн байдал
М.Баярсайхан,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
bayarsaikhan.khu@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Ковидын үеийн цахим сургалт
Л.Нямаа, Г.Сарангэрэл, Т.Цэрмаа, Л.Отгонтөгс,
Н.Цэрэнлхам, С.Доржсүрэн, Ш.Отгонтуяа, Д.Баатар, Билэгмаа, Д.Гүндэгмаа1
АШУҮИС-ийн Говь-Алтай аймаг дахь Анагаах ухааны сургууль
АШУҮИС-ийн Дорноговь аймаг дахь Анагаах ухааны сургууль
АШУҮИС-ийн Дархан-Уул аймаг дахь Анагаах ухааны сургууль
Nyamaa@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Мэдлэгийг хүргэх хэлбэрт хьютагогийн элементүүдийг ашиглах нь
М.Дэлгэрмаа,
ШУТИС, ДАРХАН ТЕХНОЛОГИЙН СУРГУУЛЬ
bayarsaikhan.khu@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Microsoft 365 Үүлэн Технологийн хөгжлийн өнөөгийн байдал
Т.Гантулга,
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
t.gantulga@dornod.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.21
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22НАСС-ийн оюутны цахим сургалтын талаарх сэтгэл ханамжийн судалгаа
П.Билэгсайхан, Г.Мөнхжаргал, О.Болормаа, Б.Батбаяр,
АШУҮИС, НАСС, АШУҮИС, ТӨСБЗГ
bilegsaikhan.p@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.21
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Нийгмийн эрүүл мэндийн боловсролын зорилго, зарчим-зан үйлтэй холбогдох нь
Ч.Пүрэвээ, Ц.Ариунзаяа,
purevee@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Оюутны технологийн мэдлэг чадвар эзэмшихүйн үйлийг цахим технологиор дэмжих туршилт, судалгааны үр дүн
Контент оруулах
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Оюутнуудын сурах сэдлийг судлах арга зүйн судалгааны үр дүн
М.Нарантуяа, Д.Отгонцэрэн, Б.Хулан,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
khulan.b@.mnums.edu.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Олон улсын хамтарсан хөтөлбөр хэрэгжих боломжууд
Б.Баярхүү,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
bayarhuub@yahoo.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Оюутнуудын дундах анхаарал дутмагших хэт хөдөлгөөнтөх эмгэгийг тандах нь
Л.Оюун-Эрдэнэ, Я.Билэгмаа, Д.Оюунцэцэг,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
oyunerdene@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Сургуулийн өмнөх боловсролын багшийн ангийн оюутнуудын хөгжилд хөгжим тоглох чадвар нөлөөлөх нь
Л.Цэрэннадмид,
МУБИС-ИЙН АРХАНГАЙН БАГШИЙН СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Сургалтын явцад оюутнуудад хандлага төлөвшүүлэх байдлыг судлах
Р.Гантуяа, О.Батжаргал,О.Мөнхөө, Ш.Батзүсэм,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Сувилагчийн мэргэжлээр суралцагсдын сэтгэл ханамжийн судалгаа
Л.Отгонтөгс, Д.Оюунцэцэг,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Сэтгэцийн эрүүл мэндийн сувилахуйн төгсөлтийн дараах сургалтын хэрэгцээний асуудалд
Л.Одгэрэл, Д.Солонго, Fiona Nolan, Б.Оюунгоо, З.Хишигсүрэн,
АНАГААХЫН ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ҮНДЭСНИЙ ИХ СУРГУУЛЬ, СУВИЛАХУЙН СУРГУУЛЬ, АНАГААХЫН ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ҮНДЭСНИЙ ИХ СУРГУУЛЬ, АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ, ANGLIA RUSKIN UNIVERSITY,
odgerel.l@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Сургалтын зарим идэвхтэй аргуудыг хэрэглэж хятад хэлээр унших чадварыг сайжруулах нь
Т.Энэбиш,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ,
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Сувилагч мэргэжлээр суралцаж байгаа оюутнуудын сэтгэл хөдлөлөө удирдах чадамжинд хийсэн судалгаа
Д.Хишигжаргал, Л.Мөнхчулуун,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ,
khishigjargal.d@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Танин мэдэхүйн сэтгэл зүйг боловсролын практикт ашиглах
З.Энхзаяа, Б.Баярмаа, Э.Уянга, Д.Энхмаа, Б.Лагшмаа, В.Энхтуяа,
МАУОУС, АШУҮИС,
enkhzaya.z@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22ХИС-д хичээллүүлсэн ургамлын биохимийн дугуйлан, түүний үр дүн
А.Амаржаргал,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ,
anu@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Хордлогот Полинейропати эмнэлзүйн тохиолдол
Г.Цэндмаа, Н.Уянга, Г.Даваа,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АУС,
АШУҮИС
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Лимфийн энцефалит эмнэлзүйн тохиолдол
Г.Цэндмаа, Н.Уянга, Г.Даваа,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АУС,
АШУҮИС,
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Цахим сорилын хэрэглээ ач холбогдолыг судлах нь
Н.Батпүрэв, Ж.Сарантуяа, Ш.Батзүсэм,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Цар тахлын үеийн цахим сургалтын байдал, түүнийг харьцуулан судалсан зарим үр дүн
Л.Отгонтөгс, М.Нарантуяа, Д.Алтайхүү,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-АУС
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22Цахим хичээлд тавигдах сэтгэл зүйн шаардлагын судалгаа
Э.Мөнгөнцэцэг,
ДАРХАН ДЭЭД СУРГУУЛЬ
Хүлээн авсан огноо: 2021.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2021.11.22 -
#3 2020 / 12(04)
Зөв хүн, зөв багшийг хөгжүүлж төлөвшүүлэх асуудлын тухай
Н.Тэгшжаргал
Дархан дээд сургууль
tegsh2511@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Багш оюутны харилцааны зарим асуудалд
Л.Мөнхчулуун, Д.Хишигжаргал, Ш.Оюунчимэг
АШУҮИС, Дархан-Уул аймаг дахь АУС
munkhchuluun@mnums.edu.mn
Удирдагч: Д.Алтайхүү (PhD)
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Багшийн ёс зүйн тандалт судалгаа
Л. Нямаа, Д. Гүндэгмаа, Г. Сарангэрэл, Т. Цэрмаа
АШУҮИС-ийн Говь-Алтай аймаг дахь АУС
Nyamaa@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Багшийн мэргэжлийн ур чадварыг дэс дараатай, цэгцтэй дээшлүүлэх асуудалд
Д.Оюунсүрэн
АШУҮИС, Дархан-Уул АУС
oyunsuren.dn@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Багшийн хөгжлийн зарим асуудалд
Ю.Байгалмаа, Г.Энхцэцэг, Т.Энхмягмар, Ц.Дэлгэрмаа,Ц.Эрдмаа
АШУҮИС-Дорноговь аймаг дахь салбар АУС
АШУҮИС-Дархан-Уул аймаг дахь АУС
Baigalmaa.yu@ mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Багшлах дадлага түүний үр дүнд хийсэн судалгаа
(Бага боловсролын IV дамжааны оюутнуудын багшлах дадлагын жишээн дээр)
А.Батхишиг, Ч.Бадамсүрэн
МУБИС, Архангайн Багшийн сургууль
A.Batkhishig@msue.edu.mn
Ch.Badamsuren@msue.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Багшийн ажлын байрандаа хөгжих арга замууд
Лхүндэвийн Цэрэннадмид
МУБИС-ийн Архангайн Багшийн сургууль
Tserennadmid.l@msue.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Vak сургалтын арга зүйг нэвтрүүлэх туршилт судалгаа
Б.Энхцацрал
Оюуны ирээдүй цогцолбор
enkhtsatsral6784@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Боловсролын стандартын хөгжилд steam технологиийг нэвтрүүлэх асуудалд
Ишжамцын Булган
“Маргад” дээд сургууль
Bulganishjamts1@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Дараалсан анхны тоонуудыг олох бодлогын шинжилгээ ба шийдэл
Д.Бүрэн-Арвижих
Ховд их сургууль
burenarvijikh@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Дархан-Уул аймаг дахь их сургуулиудын суралцагчдын “Emotional quotient (eq)” шинжих судалгаа
Д.Хишигжаргал, Л.Мөнхчулуун, Ш.Оюунчимэг
АШУҮИС,Дархан-Уул аймаг дахь АУС
кhishigjargal.d@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Дээд боловсролын зах зээлийн глобал чиг хандлага
Д.Алтайхүү, Д.Хишигжаргал, Л.Мөнхчулуун,
АШУҮИС-ийн ДУА дахь АУС-ын СШУТэнхим
Л.Отгонтөгс, Л.ОюунЭрдэнэ
АШУҮИС-ийн ДУА дахь АУС-ын Сувилахуйн Тэнхим
altaikhuu@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Их сургуулиудын санхүүгийн төсвийн төлөвлөлтийн жендэрийн мэдрэмжийн дүн шинжилгээ
Д.Эрдэнэжаргал, Я.Уранзул
ШУТИС, ДаТС магистр
Я.Батцэцэг
ШУТИС, ДаТС
Ц.Ганбаатар
ХААИС, АБС
erka_10d@stda.edu.mn, Battsetseg.ya@stda.edu.mn,
tsgan_baa@yahoo.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Case study арга нь мэргэжлийн чиг хандлагад баримжаалсан сургалтын орчин үеийн технологи болох нь
Д.Дунгаамаа
ШУТИС ДаТСургууль
dungaamaa@stda.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Лабораторийн техникч мэргэжилтэн бэлтгэх хөтөлбөрийг чадамжид суурилсан сургалтын загвараар боловсруулах арга зүй
Ганчимэг Ч
АШУҮИС-ийн АУС, ЭЗЛТ
Алгирмаа Л, Туяа Б, Баясгаланмөнх Б
АШУҮИС-ийн Дархан-Уул.АУС
Болорсайхан О
АШУҮИС-ийн ЗХШҮГ
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Математикийн цахим хичээл боловсруулах аргазүйг нэвтрүүлэх асуудалд
М. Дэлгэрмаа
ДаТС-ийн СШУТ
delgermaa@stda.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Менежментэд тулгуурлан хөтөлбөр боловсруулах боломж, түүний хэрэгжилт
Г. Дэлгэрмаа, Б. Ариунзаяа
МУБИС, Архангайн Багшийн сургууль
g_delgermaa@msue.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Мэдээллийн технологи хичээлийн агуулгад тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгасан байдал
Рэнцэнгийн Минжирмаа
Ховд их сургууль
r.minjirmaa@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Мэдээллийн технологи хичээлийн чанар, хүртээмжийн судалгаа
Н.Уянга, Н. Болормаа, Г.Цэндмаа, Ц.Болормаа
АШУҮИС-ийн Дархан-Уул аймаг дахь АУС
uyanga.n@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Мэдээлэл харилцааны технологи ашиглан цахим сургалт явуулахад багш нарт тулгамдаж буй асуудал
Т.Гантулга, Б.Буянцэцэг, Г.Баярцэцэг
tulgaa99@gmail.com
Дорнод Их Сургууль
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Мэргэжлийн боловсролын салбарыг бүсчлэн хөгжүүлэх шаардлага, хэрэгцээ, боломж
Э.Ундармаа
ДИС
undarmaa@dornod.edu.mn
ЖЦэвээнжав
ДИС, ШУТИС
btseveen2003@yahoo.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Орон нутгийн их, дээд сургуулийн багшийн сэтгэл ханамж, түүнд нөлөөлж буй хүчин зүйлс
Э.Боролдой Б.Цог
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
E.Boroldoi@dornod.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Орон нутгийн их дээд сургуулиудад суралцаж байгаа оюутнуудын цахим сургалтын талаарх сэтгэл ханамжийн судалгааны зарим үр дүнгээс
Б.Хонгорзул, Б.Болортуяа, Ц.Болормаа, Э.Мөнхчимэг, Э.Энхзаяа, Б.Хандаа, У.Баттамир
АШУҮИС-ийн Дархан-Уул аймаг дахь салбар АУС
Т.Буяндэлгэр, Р.Минжирмаа
Ховд Их Сургууль
Т.Гантулга, Б.Доржпүрэв
Дорнод Их Сургууль
khongorzul.b@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Орон нутгийн их дээд сургуулиудын цахим сургалтын хэрэгжүүлэлтийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ
Б.Болортуяа, Б.Хонгорзул, Ц.Болормаа, Э.Мөнхчимэг, У.Баттамир, Б.Хандаа АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АУС
Т.Буяндэлгэр, Р.Минжирмаа
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
Т.Гантулга, Б.Доржпүрэв
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
bolortuya.b@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Орон нутгийн их, дээд сургуулиудын элсэлтийн байдал, бодлогын зорилт, хэрэгжилт
Баяржаргалын Цог, магистр
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
b.tsog@dornod.edu.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Оюутан- Багш бүтээлч сэтгэлгээний аргыг хэрэглэж буй байдлыг судлах нь
Б.Гэсэрмаа Б.Ариунзаяа
МУБИС-ИЙН АРХАНГАЙН БАГШИЙН СУРГУУЛЬ
gesermaa@msue.edu.mn, ariunzaya.b@msue.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Оюутнуудын шалгалтын үеийн стрессийг тэсвэрлэх чадварын судалгаа
Я.Жанар
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
janarsw@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Оюутны бие даалтын ажил үнэлэх боломж ба сорил туршилт
Д.Сарантуяа
ШУТИС, ДАТСУРГУУЛЬ
saraa@stda.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Оюутны судалгааны ажлын чанарт хийсэн судалгаа
С.Ганцэцэг, Э.Оюун-Эрдэнэ
МАНДАХ ИХ СУРГУУЛЬ, УБ ХОТ
gantsetseg@mandakh.edu.mn, e.oyunerdene@mandakh.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Оюутны фэйсбүүкийн хэрэглээний тандалт судалгаа
П.Нямбаяр, О.Баярхүү
ШУТИС, ДАТСУРГУУЛЬ
nyambayar@stda.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Оюутны эзэмших ёстой нийгмийн чадварууд
Б. Дорж
ХИС-ИЙН ГХССУРГУУЛЬ
Battulgadorj2@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Судалгааны их сургуулиудын туршлага, монгол улсын хувьд харгалзан үзэх асуудлууд
С.Галбадрах /доктор Ph.D., дэд проф./ Д.Хөгжмаа /MA/
ШУТИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ ТЕХНОЛОГИЙН СУРГУУЛЬ
E-mail: galaa5@yahoo.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Түүхийн хичээлийн бие даалтын өнөөгийн байдал
Хар Бүргэд Уртнасангийн Батцэцэг
ХИС-ИЙН БАЯН-ӨЛГИЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР
urtnasanbattsetseg73@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Уламжлалт анагаах ухаан хөтөлбөрөөр төгсөгчдийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлох нь
Ариунжаргал Ө, Оюунцэцэг С
АШУҮИС, МОНГОЛ АНАГААХ УХААНЫ ОЛОН УЛСЫН СУРГУУЛЬ
АШУҮИС, БИО АНАГААХЫН СУРГУУЛЬ
Цэрэндагва Д
АШУҮИС, МАУОУС, ДОТОР ӨВЧИН СУДЛАЛЫН ТЭНХИМ
ariunjargal.u@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Уул уурхайн чиглэлийн дээд боловсрол олгох сургалтын өнөөгийн байдал
С.Хүрэлчулуун
ШУТИС-ДАТСУРГУУЛЬ
s.khurlee@stda.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Үр дүнд суурилсан боловсролын үзэл, баримтлалыг багш мэргэжлийн зарим хөтөлбөрт хэрэгжүүлэх асуудалд
Авшүкир Авзал
БАЯН-ӨЛГИЙ АЙМАГ, ӨЛГИЙ СУМ
abzal7889@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Физикийн хичээлийн сорилын үнэлгээнд хийсэн судалгаа
Э.Оролмаа, Г.Цэндмаа
ШУТИС-ИЙН ДАТСУРГУУЛЬ
Orolmaa@stda.edu.mn, tsendmaa@stda.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Хятад хэл сурах явцад гаргаж буй алдааг сургалтын идэвхтэй аргаар багасгах боломж
Т.Энэбиш
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
Eenee_osxoo@yahoo.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Цахим сургалтанд хийсэн судалгаа
С.Одцэцэг
ШУТИС-ИЙН ДАТСУРГУУЛЬ
Odtsetseg@stda.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Цахим сургалтанд виртуал хичээлийг ашиглах боломж
Х.Оюунбаяр, Д.Мөнх-Эрдэнэ
АШУҮИС, ДАРХАН АУСУРГУУЛЬ
oyunbayar@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Цахим сургалтын технологийн хандлага, зарим шийдэл
Д.Сэтээтэрдорж, О.Оюунбаатар
МУБИС, ДУТС, ТЕХНОЛОГИЙН ТЭНХИМ
oyunbaatar@msue.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Цахим сургалтын хэрэглэгдэхүүн, түүнд хийсэн судалгаа
У.Мөнхцэцэг
ШУТИС, ДАТС
umunkhtsetseg@stda.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Цахим сургалтын чанар, хүртээмжийг сайжруулах боломж, арга зам
Б.Доржпүрэв, Ц.Номин-Эрдэнэ
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
dorjpurev.b@dornod.edu.mn
ts.nominerdene@dornod.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Цахим хичээлийн хүртээмжийн талаар оюутны сэтгэл ханамжийн судалгааны зарим үр дүнгээс
Т.Буяндэлгэр
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
tbuyandelger.mn@gmail.com
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22Эм зүйч мэргэжлээр суралцагчдын сургалтын орчин дахь сэтгэл ханамж ба сурлагын амжилтын хамаарал
Шинэзаяа Д
АШУҮИС-ТӨСА
Оюунгоо Б
АШУҮИС-СУВИЛАХУЙ
Даваадагва Д
АШУҮИС-ЭЗС
shinezaya@mnums.edu.mn
Хүлээн авсан огноо: 2020.10.22
Хэвлэхийн зөвшөөрсөн огноо: 2020.11.22 -
#2 2019 / 11(03)
-
#1 2017 / 12(01)