Search
International Standard Serial Number
ISSN 2789-8946 print
- Home
- Issues
Issues
-
#4 2021 / 11(05)
Studying for teacher evaluation in Medical School students
Odontuya.J Tungalag.G, Naymaa.L, Sarantuya.J
GOVI-ALTAI, MEDICAL SCHOOL OF MNUMS
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Teaching methodology review of online anatomy class
Lkhagvabayar B, Munkhnaran Ts, Mendkhuu.B
MNUMS, Darkhan-Uul province School of Medicine
Lkhagvabayar@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Байгууллагын соёлын өнөөгийн байдлыг үнэлэх
Ш.Батзүсэм, Ж.Жаргал, О.Батжаргал, Г.Ганболор, Ж.Болдцэцэг,Т.Мөнхбат,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
batzusem@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22A study on determining attitudes of individivuals of individuals
Л.Мөнхчулуун, Б.Болортуяа, Д.Хишигжаргал,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
munkhchuluun@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Дээд боловсролын хүртээмж ба хүний хөгжил
Д.Хишинжаргал, Н.Баярмаа, Д.Алтайхүү,
АШУҮИС. ДАРХАН-АУС. СШУТЭНХИМ
khishigjargal@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Дадлагын сургалтыг удирдахад багшид тулгамдаж буй асуудал
Ц.Болормаа, Б.Хонгорзул, Г.Намжилмаа,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
bolormaa.ts@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Analysis made on school teachers’ teaching methodology
Bayarsaikhan.M /Khovd State University/
bayarsaikhan.khu@gmail.com
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Ковидын үеийн цахим сургалт
Л.Нямаа, Г.Сарангэрэл, Т.Цэрмаа, Л.Отгонтөгс,
Н.Цэрэнлхам, С.Доржсүрэн, Ш.Отгонтуяа, Д.Баатар, Билэгмаа, Д.Гүндэгмаа1
АШУҮИС-ийн Говь-Алтай аймаг дахь Анагаах ухааны сургууль
АШУҮИС-ийн Дорноговь аймаг дахь Анагаах ухааны сургууль
АШУҮИС-ийн Дархан-Уул аймаг дахь Анагаах ухааны сургууль
Nyamaa@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Мэдлэгийг хүргэх хэлбэрт хьютагогийн элементүүдийг ашиглах нь
М.Дэлгэрмаа,
ШУТИС, ДАРХАН ТЕХНОЛОГИЙН СУРГУУЛЬ
bayarsaikhan.khu@gmail.com
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Microsoft 365 Үүлэн Технологийн хөгжлийн өнөөгийн байдал
Т.Гантулга,
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
t.gantulga@dornod.edu.mn
Recieved date: 2021.10.21
Accepted date: 2021.11.22Student satisfaction with online learning in school of dentistry
P.Bilegsaikhan, G.Munkhjargal, B.Bayarchimeg, B.Batbayar
MNUMS, School of Dentistry
bilegsaikhan.p@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.21
Accepted date: 2021.11.22Lifestyle habits and their relation to the principles and objective of public health education
Purevee Chuluunkhuu, Ariunzaya Tsolmonbaatar
Gobi-Altai Medical School, Mongolian National University of Medical Sciences
Purevee@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Оюутны технологийн мэдлэг чадвар эзэмшихүйн үйлийг цахим технологиор дэмжих туршилт, судалгааны үр дүн
Контент оруулах
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22The result of methodological study of student motivation
Narantuya.M, Otgontseren.D, Khulan.B
MNUMS, Darkhan Medical University
Khulan.b@.mnums.edu.com
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Олон улсын хамтарсан хөтөлбөр хэрэгжих боломжууд
Б.Баярхүү,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
bayarhuub@yahoo.com
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Оюутнуудын дундах анхаарал дутмагших хэт хөдөлгөөнтөх эмгэгийг тандах нь
Л.Оюун-Эрдэнэ, Я.Билэгмаа, Д.Оюунцэцэг,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
oyunerdene@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Сургуулийн өмнөх боловсролын багшийн ангийн оюутнуудын хөгжилд хөгжим тоглох чадвар нөлөөлөх нь
Л.Цэрэннадмид,
МУБИС-ИЙН АРХАНГАЙН БАГШИЙН СУРГУУЛЬ
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Сургалтын явцад оюутнуудад хандлага төлөвшүүлэх байдлыг судлах
Р.Гантуяа, О.Батжаргал,О.Мөнхөө, Ш.Батзүсэм,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Сувилагчийн мэргэжлээр суралцагсдын сэтгэл ханамжийн судалгаа
Л.Отгонтөгс, Д.Оюунцэцэг,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22On the issue of post-training needs for mental health and nursing in Mongolia
Odgerel.L, Solongo.D, Fiona Nolan, Oyungoo.B, Khishigsuren.Z
National University of Medical Sciences, School of Nursing,
National University of Medical Sciences, School of Medicine
Anglia Ruskin University
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Improving chinese readings using some active teaching methods
Т.Энэбиш,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ,
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Survey on management skills of the emotional intellligence in nursing students
Д.Хишигжаргал, Л.Мөнхчулуун,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ,
khishigjargal.d@mnums.edu.mn
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Applying coginitive psychology to educational practice
Enkhzaya.Z, Bayarmaa.B, Uyanga.E, Enkhmaa.D, Lagshmaa.B, Enkhtuya.V
MNUMS, International School of Mongolian Medicine
Email: enkhzaya.z@mnums.edu.mn. Tell: 8986-9002
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Plant biochemistry research club at khovd university and its results
А.Амаржаргал,
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ,
anu@gmail.com
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Хордлогот Полинейропати эмнэлзүйн тохиолдол
Г.Цэндмаа, Н.Уянга, Г.Даваа,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АУС,
АШУҮИС
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Лимфийн энцефалит эмнэлзүйн тохиолдол
Г.Цэндмаа, Н.Уянга, Г.Даваа,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АУС,
АШУҮИС,
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Цахим сорилын хэрэглээ ач холбогдолыг судлах нь
Н.Батпүрэв, Ж.Сарантуяа, Ш.Батзүсэм,
АШУҮИС-ИЙН ГОВЬ-АЛТАЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АНАГААХ УХААНЫ СУРГУУЛЬ
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Цар тахлын үеийн цахим сургалтын байдал, түүнийг харьцуулан судалсан зарим үр дүн
Л.Отгонтөгс, М.Нарантуяа, Д.Алтайхүү,
АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-АУС
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22Цахим хичээлд тавигдах сэтгэл зүйн шаардлагын судалгаа
Э.Мөнгөнцэцэг,
ДАРХАН ДЭЭД СУРГУУЛЬ
Recieved date: 2021.10.22
Accepted date: 2021.11.22 -
#3 2020 / 12(04)
Зөв хүн, зөв багшийг хөгжүүлж төлөвшүүлэх асуудлын тухай
Н.Тэгшжаргал
Дархан дээд сургууль
tegsh2511@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22To some problem in the communication of teachers and students
L.Munkhchuluun, D.Khishigjargal, Sh.Oyunchimeg1
Darkhan-Uul Medical school of MNUMS
munkhchuluun@mnums.edu.mn
Supervisor: D.Altaikhuu (PhD)
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Багшийн ёс зүйн тандалт судалгаа
Л. Нямаа, Д. Гүндэгмаа, Г. Сарангэрэл, Т. Цэрмаа
АШУҮИС-ийн Говь-Алтай аймаг дахь АУС
Nyamaa@mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Багшийн мэргэжлийн ур чадварыг дэс дараатай, цэгцтэй дээшлүүлэх асуудалд
Д.Оюунсүрэн
АШУҮИС, Дархан-Уул АУС
oyunsuren.dn@mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Some issues in the reform and development of teacher
Ю.Байгалмаа, Г.Энхцэцэг, Т.Энхмягмар, Ц.Дэлгэрмаа,Ц.Эрдмаа
АШУҮИС-Дорноговь аймаг дахь салбар АУС
АШУҮИС-Дархан-Уул аймаг дахь АУС
Baigalmaa.yu@ mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22The study and results on teaching practice
(Бага боловсролын IV дамжааны оюутнуудын багшлах дадлагын жишээн дээр)
А.Батхишиг, Ч.Бадамсүрэн
МУБИС, Архангайн Багшийн сургууль
A.Batkhishig@msue.edu.mn
Ch.Badamsuren@msue.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Ways of teachers to development in their work place
Лхүндэвийн Цэрэннадмид
МУБИС-ийн Архангайн Багшийн сургууль
Tserennadmid.l@msue.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Vak methodology test and convey exploration
Б.Энхцацрал
Оюуны ирээдүй цогцолбор
enkhtsatsral6784@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Inflecting of the steam technology to the national educational standard development
Ишжамцын Булган
“Маргад” дээд сургууль
Bulganishjamts1@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Policy analysis and solutions to find sequential prime numbers
Д.Бүрэн-Арвижих
Ховд их сургууль
burenarvijikh@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Дархан-Уул аймаг дахь их сургуулиудын суралцагчдын “Emotional quotient (eq)” шинжих судалгаа
Д.Хишигжаргал, Л.Мөнхчулуун, Ш.Оюунчимэг
АШУҮИС,Дархан-Уул аймаг дахь АУС
кhishigjargal.d@mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22The global tendency of the higher education market
Д.Алтайхүү, Д.Хишигжаргал, Л.Мөнхчулуун,
АШУҮИС-ийн ДУА дахь АУС-ын СШУТэнхим
Л.Отгонтөгс, Л.ОюунЭрдэнэ
АШУҮИС-ийн ДУА дахь АУС-ын Сувилахуйн Тэнхим
altaikhuu@mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Их сургуулиудын санхүүгийн төсвийн төлөвлөлтийн жендэрийн мэдрэмжийн дүн шинжилгээ
Д.Эрдэнэжаргал, Я.Уранзул
ШУТИС, ДаТС магистр
Я.Батцэцэг
ШУТИС, ДаТС
Ц.Ганбаатар
ХААИС, АБС
erka_10d@stda.edu.mn, Battsetseg.ya@stda.edu.mn,
tsgan_baa@yahoo.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Case study арга нь мэргэжлийн чиг хандлагад баримжаалсан сургалтын орчин үеийн технологи болох нь
Д.Дунгаамаа
ШУТИС ДаТСургууль
dungaamaa@stda.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Лабораторийн техникч мэргэжилтэн бэлтгэх хөтөлбөрийг чадамжид суурилсан сургалтын загвараар боловсруулах арга зүй
Ганчимэг Ч
АШУҮИС-ийн АУС, ЭЗЛТ
Алгирмаа Л, Туяа Б, Баясгаланмөнх Б
АШУҮИС-ийн Дархан-Уул.АУС
Болорсайхан О
АШУҮИС-ийн ЗХШҮГ
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Математикийн цахим хичээл боловсруулах аргазүйг нэвтрүүлэх асуудалд
М. Дэлгэрмаа
ДаТС-ийн СШУТ
delgermaa@stda.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Менежментэд тулгуурлан хөтөлбөр боловсруулах боломж, түүний хэрэгжилт
Г. Дэлгэрмаа, Б. Ариунзаяа
МУБИС, Архангайн Багшийн сургууль
g_delgermaa@msue.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Integration of education for sustainable development ideas into information technology course content
Рэнцэнгийн Минжирмаа
Ховд их сургууль
r.minjirmaa@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Information technology course quality and accessibility study
N.Uyanga, N.Bolormaa, G.Tsendmaa, Ts.Bolormaa
Darkhan-Uul Medical school of MNUMS
uyanga.n@mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Мэдээлэл харилцааны технологи ашиглан цахим сургалт явуулахад багш нарт тулгамдаж буй асуудал
Т.Гантулга, Б.Буянцэцэг, Г.Баярцэцэг
tulgaa99@gmail.com
Дорнод Их Сургууль
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Demand, Market & Possiblity of regional development of professional education
Э.Ундармаа
ДИС
undarmaa@dornod.edu.mn
ЖЦэвээнжав
ДИС, ШУТИС
btseveen2003@yahoo.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Орон нутгийн их, дээд сургуулийн багшийн сэтгэл ханамж, түүнд нөлөөлж буй хүчин зүйлс
Э.Боролдой Б.Цог
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
E.Boroldoi@dornod.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Орон нутгийн их дээд сургуулиудад суралцаж байгаа оюутнуудын цахим сургалтын талаарх сэтгэл ханамжийн судалгааны зарим үр дүнгээс
Б.Хонгорзул, Б.Болортуяа, Ц.Болормаа, Э.Мөнхчимэг, Э.Энхзаяа, Б.Хандаа, У.Баттамир
АШУҮИС-ийн Дархан-Уул аймаг дахь салбар АУС
Т.Буяндэлгэр, Р.Минжирмаа
Ховд Их Сургууль
Т.Гантулга, Б.Доржпүрэв
Дорнод Их Сургууль
khongorzul.b@mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Орон нутгийн их дээд сургуулиудын цахим сургалтын хэрэгжүүлэлтийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ
Б.Болортуяа, Б.Хонгорзул, Ц.Болормаа, Э.Мөнхчимэг, У.Баттамир, Б.Хандаа АШУҮИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР АУС
Т.Буяндэлгэр, Р.Минжирмаа
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
Т.Гантулга, Б.Доржпүрэв
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
bolortuya.b@mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Enrollment of local universities status, policy objectives and implementation
Баяржаргалын Цог, магистр
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
b.tsog@dornod.edu.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22The study of Student-Teacher’s usage of critical thinking methods
Б.Гэсэрмаа Б.Ариунзаяа
МУБИС-ИЙН АРХАНГАЙН БАГШИЙН СУРГУУЛЬ
gesermaa@msue.edu.mn, ariunzaya.b@msue.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Оюутнуудын шалгалтын үеийн стрессийг тэсвэрлэх чадварын судалгаа
Я.Жанар
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
janarsw@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Оюутны бие даалтын ажил үнэлэх боломж ба сорил туршилт
Д.Сарантуяа
ШУТИС, ДАТСУРГУУЛЬ
saraa@stda.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Study on quality factors of students’ research work
С.Ганцэцэг, Э.Оюун-Эрдэнэ
МАНДАХ ИХ СУРГУУЛЬ, УБ ХОТ
gantsetseg@mandakh.edu.mn, e.oyunerdene@mandakh.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Оюутны фэйсбүүкийн хэрэглээний тандалт судалгаа
П.Нямбаяр, О.Баярхүү
ШУТИС, ДАТСУРГУУЛЬ
nyambayar@stda.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Оюутны эзэмших ёстой нийгмийн чадварууд
Б. Дорж
ХИС-ИЙН ГХССУРГУУЛЬ
Battulgadorj2@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Судалгааны их сургуулиудын туршлага, монгол улсын хувьд харгалзан үзэх асуудлууд
С.Галбадрах /доктор Ph.D., дэд проф./ Д.Хөгжмаа /MA/
ШУТИС-ИЙН ДАРХАН-УУЛ АЙМАГ ДАХЬ ТЕХНОЛОГИЙН СУРГУУЛЬ
E-mail: galaa5@yahoo.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Түүхийн хичээлийн бие даалтын өнөөгийн байдал
Хар Бүргэд Уртнасангийн Батцэцэг
ХИС-ИЙН БАЯН-ӨЛГИЙ АЙМАГ ДАХЬ САЛБАР
urtnasanbattsetseg73@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Уламжлалт анагаах ухаан хөтөлбөрөөр төгсөгчдийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлох нь
Ариунжаргал Ө, Оюунцэцэг С
АШУҮИС, МОНГОЛ АНАГААХ УХААНЫ ОЛОН УЛСЫН СУРГУУЛЬ
АШУҮИС, БИО АНАГААХЫН СУРГУУЛЬ
Цэрэндагва Д
АШУҮИС, МАУОУС, ДОТОР ӨВЧИН СУДЛАЛЫН ТЭНХИМ
ariunjargal.u@mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Уул уурхайн чиглэлийн дээд боловсрол олгох сургалтын өнөөгийн байдал
С.Хүрэлчулуун
ШУТИС-ДАТСУРГУУЛЬ
s.khurlee@stda.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Үр дүнд суурилсан боловсролын үзэл, баримтлалыг багш мэргэжлийн зарим хөтөлбөрт хэрэгжүүлэх асуудалд
Авшүкир Авзал
БАЯН-ӨЛГИЙ АЙМАГ, ӨЛГИЙ СУМ
abzal7889@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Физикийн хичээлийн сорилын үнэлгээнд хийсэн судалгаа
Э.Оролмаа, Г.Цэндмаа
ШУТИС-ИЙН ДАТСУРГУУЛЬ
Orolmaa@stda.edu.mn, tsendmaa@stda.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22A possibility for reducing mistakes made while learning chinese through active training methods
Т.Энэбиш
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
Eenee_osxoo@yahoo.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Цахим сургалтанд хийсэн судалгаа
С.Одцэцэг
ШУТИС-ИЙН ДАТСУРГУУЛЬ
Odtsetseg@stda.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22The possibility of using virtual classrooms in distance learning
Х.Оюунбаяр, Д.Мөнх-Эрдэнэ
АШУҮИС, ДАРХАН АУСУРГУУЛЬ
oyunbayar@mnums.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Цахим сургалтын технологийн хандлага, зарим шийдэл
Д.Сэтээтэрдорж, О.Оюунбаатар
МУБИС, ДУТС, ТЕХНОЛОГИЙН ТЭНХИМ
oyunbaatar@msue.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Цахим сургалтын хэрэглэгдэхүүн, түүнд хийсэн судалгаа
У.Мөнхцэцэг
ШУТИС, ДАТС
umunkhtsetseg@stda.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Ways to improve the quality and accessibility of e-learning
Б.Доржпүрэв, Ц.Номин-Эрдэнэ
ДОРНОД ИХ СУРГУУЛЬ
dorjpurev.b@dornod.edu.mn
ts.nominerdene@dornod.edu.mn
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Цахим хичээлийн хүртээмжийн талаар оюутны сэтгэл ханамжийн судалгааны зарим үр дүнгээс
Т.Буяндэлгэр
ХОВД ИХ СУРГУУЛЬ
tbuyandelger.mn@gmail.com
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22Correlation of pharmacy student’s satisfaction on their learning environment and study success
Shinezaya D
MNUMS-DIVISION OF EDUCATIONAL POLICY AND MANAGEMENT
Oyungoo B
MNUMS-SCHOOL OF NURSING
Davaadagva D
MNUMS-SCHOOL OF PHARMACY
shinezaya@mnums.edu.mn
Tell:88021231
Recieved date: 2020.10.22
Accepted date: 2020.11.22 -
#2 2019 / 11(03)
-
#1 2017 / 12(01)33